Wednesday, January 9, 2019

WordPress



WordPress adalah sistem pengurusan kandungan percuma berdasarkan PHP dan MySQL. Ciri-ciri WordPress termasuk senibina plugin dan sistem templat. Sistem ini bertindak sama seperti blog, tetapi menyokong jenis kandungan web yang lain termasuk senarai mel tradisional dan forum, galeri media, dan kedai dalam talian.

Saya menggunakan WordPress dengan memasukkan pautan blog rakan-rakan saya dan menyusun mengikut folder yang dibuat. Sistem ini adalah lebih teratur dan professional. Ini adalah pautan ke laman WordPress saya.

https://wordpress.com/view/farahinjamaluddin.wordpress.com

Saya telah menghasilkan kepala WordPress saya sendiri menggunakan Adobe Photoshop. Animasi ini memberi saya peluang bekerja dengan lebih kreatif.


No comments:

Post a Comment